24h購物| | PChome| 登入
2006-03-01 00:41:21| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

孤單的心痛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

孤單的心痛

愛與情 似場夢 彷彿給操縱
留下你偷偷的哭泣 我已經不懂心痛
寂寞是孤單等你 在深宵多冰凍
越要不想起 但卻偏想起
共你虛假的抱擁

也許我明晨離別 或你會了解
在孤單中的心痛 然後你會發現
這當天的約誓 經已看不懂
卻知道緣來緣盡 在你與我之間
愛已有著裂縫

感覺不再相同 熱愛今天已是凍

獨白︰
你知唔知道永遠o既係乜o野
佢只不過係一個美麗o既童話
當故事完結o既時候
我地又返番去寂寞裡面
去等另外一個故事o既開始
但係我好想話比你聽
係我地童話故事裡面
我係曾經真心真意去愛過你

我早知相愛是難永遠
但我真心已斷送
相愛是難永遠 真心已斷送
只有是忘記你 不需再恨痛

-----------------------------

今日聽到呢首好耐都無聽過o既歌,
唔知係真定係我o個時仲係發緊夢呢?
佢開演唱會呀~~
今次我一定要去睇~~
不過,會唔會有人同我去睇呢?
家姐,有計無?

台長: 力力
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文