24h購物| | PChome| 登入
2004-07-07 19:50:07| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

戲劇比賽第二日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一番到li

就見到有條死八婆坐左o係我o既位o度

激死我 (怒)

攪錯呀

睇li我個位要消下毒la



佢坐o個o度我mi坐第二o度law

跟著就反左一陣

打左鐘之後

諗住去toliet la

點知一出到去就見到miss leung

o甘我就緊係即刻坐番埋位o度

大姐拎都即刻坐番埋自己個位o度

跟著miss leung走左入li鬧我di做咩打左鐘仲o甘嘈.....

同鬧我di做咩打左鐘仲唔坐番埋位o度wor

miss leung 鬧完之後就走左

我di又再嘈過la(汗) (某:正常丫~~ -.-)

跟著

我無lala諗起我今日有帶隻「色亦」

跟著我就拎左個隻野出li

諗住玩下大姐拎la

我擺左個隻野落佢「搏頭」o度

無耐

個隻野跌左落佢張枱o度

嚇屎佢

哇哈

笑屎我

屎野

笑到我個肚抽抽di根

跟著就去禮堂lu

今日係green house vs blue house

係blue house比賽sin

”Wishes Really Come True!”

個古仔幾好

D戲都幾真下

唔錯

但係佢個佈景就同紅社o個個差唔多



分明係抄紅社o既

到green house

”7 Women”

green house D人肯定以為自己把聲好大好響la

唔用mi

我di o個o度根本聽唔到佢di噏咩

mi傾下計law

我只係知green house 個古仔好似always鬧交

green house個古仔超長wor

都唔好睇o既

無幾耐都完左lu

跟著到班獎lu

有3個最佳演員獎同一個全場總冠軍

竟然俾紅社拎o西

我初時真係無諗到紅社會拎獎

仲要係拎o西law

bu過紅社今次真係唔錯

個古仔又好

D戲又真

跟著就散場lu

上番去開locker sin

一開locker

sin知道原來自己仲有好多書地未清 =.=”

死la

跟著la林拎多D書la

and then 去toliet

聽到D黃社o既人話紅社



抵你di拎唔到獎ga

個古仔o甘鬼屎

D戲又屎

>>>開始明白F.1個陣y會有人話黃社係o甘多個社之中最屎o既

跟著就同左fallball去睇燕子 -.-

無心機睇=.=”

自己走左去萬寶行一陣

佢睇完

我di就去左書軒o度睇書

睇左一陣就走左lu

and then 搭751返屋企

搭751 o個時講起升F.3

講下講下

諗起tammy

好miz佢

如果佢F.3可以番o番li讀就好la

>>>wish我di班無人留班la

P.S.
張photo係tammy同無校樟

台長: Riddle
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文