24h購物| | PChome| 登入
2004-03-23 14:52:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

信以為

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

發覺原來講完既野係可以唔算數架
當期待又再一次變為落空既時侯...
真係好唔開心

曾經信以為今個復活節我會好開心
信以為復活節我可以見到
信以為...
家陣淨係知有人又再一次講一套做一套
難道... 我好呃D?

昨晚打左個長途電話比亞超, 祝賀佢生日. 知佢又破財, 連去西班牙都可能唔夠錢, 真陰公! 不過算喇, 鬼叫你今年犯太歲咩!

tHeSe dAyS' SpEcIaL: 又開始忙喇

Words to 大七: + Oil for your exam
Words to Hammer: 聽到你把聲, 我都開心架!

PHOTO @ 靚仔哥哥幫我係麥當當換既小飛俠 (亞佳話呢個最高科技喎! 哈!)

P.S. 有日睇到麥當當賣小飛俠個廣告, 見個小朋友gel埋小飛俠個髮型, 堅呀!!

台長: 加勒比凱
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文