24h購物| | PChome| 登入
2004-10-22 19:40:16| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日開心嘛??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人出世~係好多宗教學說上講~你只係承接你既前世~
做返上世相同既事~撞返上世遇見既人~做上世同樣既事~
而無宗教學說既時候呢??
我覺得係做一些事令到自己覺得可以開心~怏樂既事~
今生無悔嘛~唔係你係世上有咩用呢?
而我知道有些人係"佢地自己生日"既日子中~
係一件大事~
例如果日可以去玩呀~同朋友過得好開心呀~
第二日會唔駛返工呀~要返都會請假呀咁~
有另一半既就想對方給她/他一個難忘既生日呀~
例如係坐火箭上月球吹一吹candle再落返黎等等....
好少人生日都會過得唔開心既~
但我會選擇一個人過~
都唔係一個人既~
只係一個寧靜d既生日~
可能同朋友&家人食餐飯~
等收生日禮物呀咁~哈哈~
靜而樂~~
送生日禮物俾我既人唔多~
十隻手指數得曬~
雖然唔多~但我會留下唔用~
當做一個紀念~一個回憶~
所以有人話我"點解我送禮物俾你你唔用姐~"~
就係咁解囉~~
而剛剛過生日既我呢~
有一個人送左一份大禮俾我~
呢樣野並唔係一樣實質既物件~物品~
而係一個"開始"既答應~承諾~
開心死~
但原來有d人會覺得~
呢份禮物並唔完整~
因為有"開始"~尚欠一份"結束"~~
而呢個朋友已經將呢份禮物既另一半交左俾我拿~~
最後結論係...................."生日唔好亂送禮物呀~~各位!"

點都好啦~祝23-10-2004既人"生日怏樂"~

台長: 葉網
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文