24h購物| | PChome| 登入
2004-12-17 10:43:18| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好男人?男人好?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

16/12

...攪左成日...終於俾我dl到歌喇~~~個winmx都唔知做咩...冇反應既...算啦...聽左周國賢~余文樂~boyz~好耐冇聽新歌lo~一聽就停唔到嫁喇我...不嬲都係咁嫁啦...

bb俾我睇左d野...講有個人好唔中2男人...睇完之後~~我覺得有d都好岩嫁~~好似話...佢地點對d女人啦~~講粗口又要針對女人啦~~唔係咩!!!點解講講下要爆粗姐~~用其他字唔得咩...佢地好侮辱女性!!尤其係我睇左4仔之後...哎...講左我睇左4仔tim...算啦...佢地好過份啦總之!!!!不過我又冇佢咁憎男人...起碼我覺得周國賢几好丫~~對老婆又好,又錫個女,又肯公開~~又有成就喎~~係咪結左婚既男人先係好...呃...唔知丫....不過我覺得我爸爸最好~雖然佢係我丫ma面前好懦弱咁="=...不過佢私低下同我講佢讓下佢咋,佢話女人係用黎錫既~~~哈哈~~

我都唔知點解我會唔中2男人...因為女人得意d="=...哩d都唔知係咩理由黎嫁="=...唔係啦...人地話係因為我阿ma錫仔多d,我又呷醋,所以扮男仔去令我阿ma中2我...唔知丫...唔多唔少啦...到我阿ma發現既時候我就一於咁講啦="=或者佢一世都唔會發現,或者我遲d會變番女仔,不過...第時既野話唔埋既...

pic > 都唔係唔靚仔丫~~

台長: 尚未設定
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文