24h購物| | PChome| 登入
2005-12-20 17:32:59| 人氣109| 回應0 | 下一篇

虹姐自爆心目中至靚仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

戴住副深度眼鏡,又成日習慣性用隻手托一托副眼鏡,並且一同人拗就實行有佢講就冇人講嘅神棍,上課無聊到死。諗起之前多次問啊虹姐「大班同Survey邊個靚仔」嘅問題未果,於是就再次問起坐喺前排嘅虹姐。
「欸,虹姐,我問你個問題,不過,你要發誓先。」神棍唔方好死咁問。
虹姐聽完竟然快快趣回答:「我發誓,屈臣氏保證至抵,差額十倍奉還~」
「……如果唔係點?」
「如果我講大話……我就係隻河馬!」虹姐好鬼死激動咁話。
「就算你唔發誓你呀,都係隻河馬嚟喇~」神棍心諗,「咁……好,我問你,你係覺得大班靚仔啊,定抑或係啊Survey靚仔?」
「都不靚。」虹姐毫冇半點猶豫超級迅速咁回答。
呢時生嚟命水就注定被人恰嘅顏升諗住俾同枱嘅神棍難睇,就問虹姐:「咁你覺得,係啊神棍靚仔定係大班比較靚仔呢?」
「啊河馬虹!你冇權回答佢嘅問題啊吓!!!」神棍警告虹姐。
虹姐碌咗碌眼,笑騎騎咁講咗句經典中嘅經典:「顏升最靚~」。
神棍喺一邊又係攞景又係贈慶,顏升簡直好衰唔衰,自己攞嚟衰……

台長: 嘜芝高 士的
人氣(109) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文