24h購物| | PChome| 登入
2004-08-30 18:53:40| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

知豬俠 第二章

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

知豬俠
第二章

上集講到張山峰嘅徒弟--張天師出現向呢個世界上面
到底接住會點呢??

鏡頭回到豬豬系女人街同D朋友(胸奴、三文魚、佩夫人)行街嘅畫面(咁得閒啊??= =)

豬豬:『呢條鏈幾靚~』

胸奴:『……我覺得唔多好~幫手睇下D胸圍啦~~』(眾人= =")

三文魚:『呃……米搞~呢度D魚幾新鮮,幫手睇下邊條靚?』
(乜女人街有魚買嘅?? 三文魚:『當然啦~我買嘅系金魚嘛』)

佩夫人:『呢度D嘢唔啱我心水~都系快D Sell我D咳藥水先~~』

佢哋行咗一陣~~
女人聲:『搶嘢啊!幫手捉賊啊~~米走啊』

聲音傳到豬豬嘅耳仔~
豬豬一轉身~眼睛直視個賊仔,然後……………………好戲黎啦!

豬豬一個輕功水上飄……從好多人嘅頭上經過~直沖響個賊……跟住一個松糕鞋飛腿直鏟落個賊塊面(有型~)
個賊頓時暈咗~~

豬豬執起個手袋(個賊搶嘅嘢)走到個女人面前講:『系米你嘎??』

女人:『系啊,多謝曬你啊~你叫咩名啊??』

豬豬:『同犯罪行為作鬥爭系應該嘅!!呢D系義務!至於我個名?都系唔講為妙~』

女人:『哦,真系唔該曬你啊~呢D系我嘅報酬~請你收咗佢啦~』

豬豬:『唔使~~呢D系應該嘅~~』(見財化水 ToT)

女人:『英雄!我會記住你嘅~88』
講完就走咗啦~~

胸奴:『型曬啦你~咁威猛!』

豬豬:『有鬼用啊~見財化水……』

轟!突然,全女人街嘅電力全部無曬~到底點解??
知唔系張天師作怪囉~~

張天師:『哈哈哈哈哈哈哈哈,我需要好強嘅電力黎電解呢D童子尿(相傳童子尿嘅電解質系可以使魔力大增),女人街咁多電~我就借黎用下啦~哈哈哈哈哈哈哈哈哈~』

豬豬:『可惡啊!竟然咁搞??等我哋畀D厲害佢睇啦!!』
講完就向張天師嘅修練地方——你掛我唔掛瀑布洞前進

到達你掛我唔掛瀑布洞,張天師已經察覺豬豬佢哋啦

所以早就系洞口準備好~

豬豬:『張狗(張天師未做天師前個名)!你竟然偸曬女人街D電??該當何罪?』

三文魚:『呢個應該系犯罪行為,偸電最低嘅刑罰系監禁5年並罰款5萬蚊!』

豬豬:『多謝曬法律顧問三文魚幫我講解~張狗!你可知罪?』

張天師:『知你個頭!』

豬豬:『其實我系SVI國際緊急調查組嘅人!你嚴重違反咗國際法律!我依加拘捕妳!』

張天師:『捉到先算啦!哈哈哈哈~』
講完~張天師出咗一個異型換影
跟住……你掛我唔掛瀑布洞同埋佢都消失咗~

到底豬豬捉捉到張天師呢?請收睇下一集啦!!

台長: Rigo VS 豬豬
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文