24h購物| | PChome| 登入
2007-01-26 00:28:19| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25/1 swimming=)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







今朝小虎超準時打尼叫醒我!
又可以好早出到門口=)
小虎都好早到!

可以舒舒服服行番去...=)


eng堂又作文
keep住同ceci secret..z形咁傾計XDD


recess同學仔一齊落去食野!
好耐無落過去喇...暖暖的陽光真舒服..


phy
quiz heat
同小虎輸賭=v=!


中文
教實用文
小虎叫極都唔醒...放棄=3=


lunch
吹水 + 睇報紙..


maths
對quiz..同secre%傾下誚下就放學lu!


攰得滯..load唔到機= =跟住交比細路仔打>333

放左學~~我又上左ua等bb!有d想睇戲~~但老婆想游水多d~~咁就去游啦!!!
搭bus上左bb到~~佢呀哥d fd係到...同佢一齊入去!!入房玩!!
大戰=自殺- -障礙物太多了- -救命..
5點幾返hmswimming things!
7點半到港島東...除3放野!!好快咁出返黎~~~cool...
見bb未出黎...落左水先- -好凍...救命= =身子差!?
聽見有人係咁叫小虎- -..唔知係唔係叫我唔理...點知佢叫全名@@望住佢..呆左- -我唔認得tim...扮認得- -
load左陣.聽下把聲...原來係秘密...@@中招@@
同bb扮冇野~~繼續游~~游呀游~~~8點9走!!去左明記食糖水!!
糖不甩加鮮什果紅豆沙!!!好好味哩>33<不過唔可以兩種生果一齊黎食- -
then塔車返hm~~bb怕我叫我唔洗送哩> 3<但我好想送呀> <
返到去打完怪物沖完涼~~食飯...成碟雞同一大碗飯食曬@@
今日大挑戰!!12點半訓!!!



唔該my lovely little baby>333
糖不甩真係好好味..食完個感覺好甜好幸福!

傻瓜...相處就是要體諒..不是嘛=)!?

快d刷完牙打比我啦!!!!





聽日同baby睇戲!期待=)!











台長: 米.
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文