24h購物| | PChome| 登入
2007-08-09 17:20:42| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

策略 8 AUG 07

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過多日來既整固,前日又細價股被洗倉,終於忍唔住沽哂所有貨,計一計報仇數呢幾個月,已把我既資金輸左三份之二,餘下三份一諗住部署好後再去伏仇,好等我好好咁諗一諗來日要點做.
唔知係唔係畀佢撻得我太犀利,攪到我好有介心,尋日大市高開二百幾點,我一直都驚佢會趺設落黎,但係到左三百點.覺得佢會跌返,升到四百,正百點都未跌返黎,大戶係咁掃到六百幾點收市,我心諗,如果我覺得佢跌,但係唔跌,可以即克做好倉,但由於我冇好好咁準備,同冇心理準備,所以只係眼巴巴咁睇住佢升.
尋日訂下左一D策略黎對抗呢D上落市.
1.要有幾手準備,不論第二日高開,低開都要知道下一部點做
2.嚴守止蝕位,保本為上,如果升左上去趺返落黎,零願無得賺,都要保本,最
多第二日再來過,要力保不失,穩守突擊
3.如撞見單日轉向,買左C輪要即克沽,入返隻P輪,或者兩樣一齊買黎做對沖

台長: Fire
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文