24h購物| | PChome| 登入
2005-01-02 15:31:13| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

迫近

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哇!勁忙.........





首先,2佬,生日快樂
不過佢都唔會黎睇我呢個diary 架喇..
所以輕描淡寫便置之
anyway, 我希望佢既生日願望係快d搵個2嫂啦

哇.......
tests 喇
點死
中文讀左3日都未讀完
自己個心又惹
惹既意思係讀下呢樣又讀下果樣
我讀左chem, phy 既e&m, mathz, 冇lu
中文仲有中4上同中4下既5大課
i wanna dieeeeeeeeee

突然諗起pink!
因為我印象中佢既中文超掂
嘿嘿嘿.......

點解我咁得閒打日記架...

好凍呀!
開暖爐都係爆凍

我好唔想讀陳x士的琴箏呀!
我明喇
原來我逃避緊呢課
所以唔想讀囉.........

仲有大明湖
讀黎仲乜
起我眼中就只有香港人係最好
山東人? GO AWAY!
唉呀...
講下JA.... 大明湖唔好出咁多啦
我唔想讀呢課呀

花潮呀,竹林仲有店舖
唉呀!死開啦
3頭連體嬰....
齊向此地傾姻脂
湧呀湧~ 露出紅磚來!!!!!
唉呀... 唔掂呀...

仲有果個咩咩咩歸兮
好長呀.................................
最鐘意都係白先勇囉
5個鐘呀讀左佢
唉呀....

tests 迫近喇
迫死我喇
唔想tests 呀

個個都溫好喇

chem 既plastic 又唔記得晒喇
咩urea-methanal
pvc char.... soften......

我毎腦擺明係thermoplastic 整架啦....
溶晒喇!好驚呀!




仲有3個鐘畀我溫中文咋



好鬼驚





最驚果陣就諗起d企鵝
春虫虫的在蠕動
像那遊隼俯衝滑翔翻飛
發出咳嗽,號等不安的聲音
這非禮的行為
像我般的君子是勿看的
即使是打日記這麼短的時間
我也不會放棄仁
因為君子放棄仁
已經不再是君子了!!


也許,也許我要讀1讀
也許,我看這冇聊的課文
比掛念親愛的您更美



呀呀呀~
我把聲1向都咁man 架啦!
嫌棄就不要听
您都唔敬我樂我既....
3歲? 咁都好d
好過以前係bb

好想打電話畀您
奈何
我要溫羸******



gd!
迫近了!
1月3-7日
測驗週................
 

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文