24h購物| | PChome| 登入
2006-01-04 23:09:21| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

辦公室奪命事件之洗人唔洗本

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

如果我有一日憎男人,一定同跟呢份工有關。
1. 收到SGP 個男經理個 Bangkok agenda, 幾千樣嘢要up,仲要max. 1.5 hour. 點呀,淨係自我介紹都成十分鐘啦...小..d marketing leaflet 又outdated wor..玩咩?! 今日仲prepare 咗成2 粒鐘,依家又話too long (係另一個男經理話嘅)
小..咁串,聽朝開會lor.

2. 同另另一個男經理discuss 單case, up 完一歺,又要我出send email.

3. Then, 有個男同事又俾哂d shit 俾我..

4. 個大粒老細(又係男人) 成日都偷望我做嘢。望咩呀? 我係做到黑哂面,咁又点?

幾時到我做老細呀...個個都係男人,好似入咗男廁咁,成日都bull shit.

台長: 阿寶
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文