24h購物| | PChome| 登入
2007-02-08 14:25:44| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

\___/ 食屎的金毛狗!!! \___/

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

\_/ 遠 o既 唔講~(應該係唔記得先 o岩……)先講 d 近 ga~

\_/ 本身尋日係同老婆出街 o既 大日子~老婆拎左假~諗住同老婆去 sing k~好似好耐無同佢去唱 la~我 1 點收工……就即刻飛去 mtr la~拎好 $~就去左等車~打比老婆~無人聽……心諗……唔通開緊會!?唔緊要啦……等下……等左一陣……老婆打黎……把聲怪怪地……但好熟……我諗起……係年半前都聽過 d 咁 o既 聲……老婆喊緊……我就話去筲箕灣接佢~老婆話今日比隻 on99 話佢~講得直係 d 比隻 on99 發洩!!!上次老婆喊~係因為比黎生話~(其實對上一次係 mk……老婆以為我唔要佢……見到我就喊晒~)但上次都叫話完有小小小小小小小小小野係 o岩……咁算 la~但呢次真係發洩 only!!!唔係 ar ma 你~男人之家~話一個女仔~仲要唔 close 晒對門~你無能野 ar~好似方死人唔知咁~不如咁啦~你唔好叫郭生啦~直接 d~叫 on99 算啦~如果呢件事發生係我公司……個女仔又係我識……我諗我可能衝左入去屌9個 m 都似 -.- 你要發洩~咪去屌你自己條女 lor~做乜話我老婆!!!唔好比我係條街度見到你~我真係會打你呢隻 on99 一鑊!!!!好耐無見過 d 咁 cheap o既 男人啦~唔係€唔係男人~係 on9狗(9)~

\_/ 老婆一見到我就攬住我喊~但可惜……我得一張紙巾……搞到張紙巾好樣衰……但老婆就一直喊喊喊……喊晒第時求婚 d 眼淚啦~~~~~~~~之後就同老婆食野……老婆先叫平覆 d ja~之後去左唱 k……老婆就唱得好開心……因為多好女仔歌上……但男仔就……都係 富士山下 ar……白玫瑰 ar……-.-唱完就落左沙田啦~哈哈~老婆好搞笑話想搵間暗 d o既 餐廳食~唔想比人見到佢個樣~哈哈~去到太興……原來除左白飯之外~仲要米粉 ar 個 d……但呢間野真係好搞笑……個 menu 入面唔齊 ga……你問佢一 d menu 無 o既 野……又有可能有 wor ……唔通唔想 d 客點~?

\_/ 食飽就去左睇 game 啦~~因為老婆星期五可能過黎關係~所以我想快 d 買左隻 game 先~因為之後都未必出去……行左4間……2間賣晒……1間$350,1間$380……其實我問第二間時……已經係 $350……正當我想拎 $$ 時……老婆……竟然以為我想走……就拉左我走 -.-,無啦啦要我入多次間 shop……買完就同老婆番屋企啦~老婆咁累~對眼又腫晒……好心痛……

\_/ 今日係老婆反擊大日子~我突登打去 check 下成唔成功~10 點幾就打左第一次去……有個女仔聽~話 alice 唔係度~咁我諗……成功第一步……應該係上左 hr……到差唔多 11 點……再打……今次係 florence 聽……佢話佢講緊電話~咁我就知老婆已經上完去~番左黎~諗住安慰下老婆~可惜老婆太忙 lu~後期老婆打比我~話今日一早又比條 on9狗叫入房話~嘩~呢隻狗真係叻~我都擔心緊老婆會唔會迫到眼淚~但咁比佢 on99 下~一定出到啦~老婆果然有喊~但我就心痛啦~喊到眼都腫晒……好慘 ar~傻豬~

ps. 金毛尋回狗~小心行街 pk 死~仲有另一隻大狗~呢隻係執垃圾狗~專門執 d 垃圾番公司發臭~狗都係一樣臭~呢隻仲 cheap ,玩埋 d 情婦~小心發愛滋~

ps. cooking mama 入手……$350……家姐未比 $ 我……

台長: 超人
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文