24h購物| | PChome| 登入
2005-06-24 02:29:21| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

happy....unhappy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日公司野搞到好唔想做,上個星期日毛啦啦畀個客問候亞媽,我係同爸爸講個陣喊左出黎囉,邊有人咁衰,介紹咖啡畀佢個陣又話唔似我咁高學歷,唔識聽,去死啦,咖啡都係係美國同意大利黎,唔識聽返大陸飲涼茶啦,同埋97前個個都要學英文,除非大陸黎....仲要我同佢道歉,返屋企訓啦,我冇左份工我都唔會做埋呢的死狗野,我又冇錯...
今日埋數見到d數搞到未搞過又唔岩數,我極度唔想埋,就叫左慧儀幫我埋,我清返機,雖則埋左成個中,平時我用4個字埋好晒,不過我地途中勁玩勁笑...
食飯個陣見到佢講屋企好唔開心,我想佢日日都好似今晚咁開心,講真,如果我係佢,我未必接受到le d pressure,maybe一早死左la......


呢幾日諗到個問題
畀自己簡,你會想你最親既人唔係呢個世界定係自己先
我會簡後者,答案好簡單,因為我驚寂寞~

台長: christymak
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文