24h購物| | PChome| 登入
2006-07-01 22:13:12| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/6 TKY機緣巧合

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日瑩瑩好好,打黎問我買左鞋墊未~
不過我訓緊....訓醒打俾車匙(T)~
約佢食飯...佢都好好,
本身要返屋企食,俾我扭多兩下就出左黎~
阿kit就唔好,因為無覆我電話~
佢同車匙又試緣慳一面lu~
Judy都好好,因為佢知道我把頭髮扎小髻會好痛...
幫我買左髮叉...真係抵錫~
今日個行程....真係出乎意料~
我又有要整o既目標喇~同媽咪飲完茶去左買料...
然後唔記得今晚得返媽媽自己食飯...
約左車匙...唯有陪媽媽買埋叮叮飯啦~
本身諗住一返屋企就整...但就唔夠時間...
同車匙食魚米家,阿計(K)打黎叫我拎佢幫我買o既DHC野~
咁又見到阿計喇...仲有..今日車匙講左一句好白痴o既野...
令我諗起以前放學一齊返屋企三劍俠o既事~
我地仲拖住手行架~講起貓貓....希望快d雨過天晴啦~
然後...拎左d大口仔俾瑩瑩,
佢病...做我軍師...整左奶茶mousse同印尼椰汁糕...
個椰汁糕都ok好食喎....瑩瑩快d好返啦.....

P.S. 今日又要理d麻煩野喇~
之前叫佢地理又唔理..而家人地畢左業先要人理~
好在果日順路...唔係都未必幫到佢地囉~

台長: 秋欣
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文