24h購物| | PChome| 登入
2005-03-23 01:00:05| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

學琴,加左學費,因為我又升左一級!
之後…約左迅,一齊食晏,
行街,因為副眼鏡壞左,所以配過副!

一路上,佢不斷咁Mention我係佢o既,
唔通….我地之間o既裂痕…真係存在﹖
講真丫,將來o既野真係話唔埋,
而家睇落無可能o既野,將來變成點..無人知,
我同你,大家都要忙大家o既野,
唔好話出街,有時連電話都無時間傾,
咁樣落去,個情況會係點﹖

我仍然係以前果個傻o既我,
o係你面前,我可以做返之前個樣,
但係o係我心入面,已經複雜左好多,
你又知唔知道﹖

之後,我地就因為大家都要做功課,各自歸家喇!
唉….唔記得去開會添~
對唔住呀~~欣欣!

夜,同左好耐無見o既Chris chat左一陣~
知道大家都很好,感謝主!

台長: 秋欣
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文