24h購物| | PChome| 登入
2005-11-06 11:54:35| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小一面試日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天是我學校小一面試日
差不多二千位小朋友
要有5小時內全部面試完畢
真是一個大挑戰

今年我擔當面試的老師
除了七頁的試卷外
還有口試

我共面試了一百位小朋友
有幾題問題的答案
真是令人捧腹大笑呢!

你知唔知道小雞點解唔可以飛呀?
小朋友甲回答:「因為佢眼訓!」
我....大笑
小朋友乙回答:「因為佢曳!」
我....大笑

你曾經見過咩花呀?可以講2樣比我聽嗎?
小朋友丙回答:「西蘭花」
我狂笑
小朋友丁回答:「紅花、藍花」
我無言以對

你知道游泳有咩游式嗎?
小朋友毫不考慮地答:「男式」
男式?女仔係唔係就係女式?
哈哈

從我的觀察中
很多小朋友都參加過那些小一面試預備班
可惜我們的問題實在太無定向
例如可以問
「點解秋天適合去旅行呢?」
「講出2個海灘的名稱」
「你最喜歡哪一位長輩?為什麼」
這些問題其實小朋友真的很難為這些問題預備
要考得好
我想只有平時要小朋友
多觀察、多問、多看、多記吧!


台長: 小欣花

您可能對以下文章有興趣

人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文