24h購物| | PChome| 登入
2008-04-10 19:01:07| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8/4/08 又一少事化大

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返a,d 姑娘都好好
好多野都俾我做
排版都俾我過
不過自己衰,經常做錯野
又或者做漏野
都覺得唔好意思...
好彩佢地都好體諒..
以後我會小心d

到左臨收工,因為聽左其中一個電話
就攪到好麻煩
其實我覺得只係小事一件
係佢地攪到咁複雜
真係唔明白,點解為左一個替工
攪到咁勞氣
以後都係少聽電話為妙

放工後,去左旺角同eric、ric、vivian傾司儀稿
今次都係我地第一次齊人既gathering
終於可以對下稿...
我地都練左三四次
講真今日之後,
大家都清楚自己要講咩
知道左自己既走位
希望下星期一再練既時候
可以再熟d 啦....
最後大家傾到九點左右
就返屋企la
講真PAA既duty真係令人好累
明天返P,可以訓多少少
希望精神會好D LA

台長: catherine
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文