24h購物| | PChome| 登入
2004-11-18 19:21:51| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冷淡...我也不想...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉....
今日同wulphy一架車,
佢上層,我下層...
冇理到...
我突然間好唔開心~
唔知咩事...
嘍住我訓左~
記得,就黎到wulphy落車既時候,
佢走左黎同我坐,
叫我唔好界手,
我比佢驚醒
明知我sleeping冇啦啦係度講野...
真係嚇死我..
跟住我用d好冷淡既態度對佢...
我都唔知可以用咩對佢~
~對佢好好(大概係熱情)既,
佢會對我好冷淡,好難受...~
~我對佢冷淡,佢都會對我冷淡,
但我真係唔想啊..><...~
咁可以點....
‘遊遍了天下 前路的風景
 蓋著了煙霞 蒙閉的雙眼
 未明白拈上你是何代價
 彼此亦另有他
 神秘的煙霞 誰認清真假
 你別要用我受不住的鼻音跟我說話
 令我的心軟化
 難道我別無異心 完全沒好感
 都可以跟你散心 裝作假天真
 有幾多苦惱也自甘 前度要再為難我
 因我是這樣傻 回憶比愛戀多’

台長: 我愛你*CarM aN
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文