24h購物| | PChome| 登入
2004-02-18 19:04:38| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~ 18 Feb 2004 ~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係第三日返工, 但係o係呢三日裡面係冇一日開心過呀 ~~ 所以我就係根本唔想再係度做 ... 仲有呀 ~ 我今日仲比個阿話我呀 ~ " lunch 唔食飯, 3:00 pm 幾先係度食野! 嘩,我又唔係食野o個時唔做野,我更加唔係上去開餐,只係食個小小既嘉頓蛋卷仔咋喎 , 駛唔駛咁話我呀... 真係好 "lung" "興", 我知我係唔係太o岩,但係我真係太 hungry 我先咁做家o者, 佢仲係要話我就係因為肚餓,所以尋日先會胃痛,但係佢真係都唔明,我尋日胃痛都係因為返工過份緊張, 好驚自己做錯野,又驚自己做唔黎, 夜晚又冇覺好訓,呢幾日都擔心到訓唔到呀 ~~ 呢 d 野邊個會知呀 ??? 真係興" "lung" 到火屎都黎埋呀 ~~ 我真係好唔想做家,其中都有個原因係今日我收到之前o係荔枝角既公司問我返唔返個度,就係咁我就更加心思思想去個度做喇,於是我就同佢講遲 half hr 覆佢, 收左線之後, 我就同我 mother 講, 佢就緊係勁俄我啦超 "lung" 煩,佢就叫我就算係都要同荔枝角o個邊講星期一先返工,話而家做緊呢間公司辭職既要早2日通知,咁好啦我就 call back o個間公司,照咁講返佢知啦,點知佢就即刻同我講: 你唔好辭職住,等佢今晚覆左我先, 唉! 好後悔點解要話星期一先返工呢 ??? shit ~~ 真係激到我嘔泡呀 ~~

台長: 積西嘉
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文