24h購物| | PChome| 登入
2010-05-17 14:43:28| 人氣849| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

【享】sexY LadY

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I wanna treat you like a queen
我想對妳如同女王般的伺候
I wanna love you tonight
我想在今夜好好愛妳
Sexy lady with the pretty brown eyes let me know if you down to ride
有著深褐色雙眸的性感辣妹讓我知道

I remember when i met you
我記得我們相遇的情形
You was stading with your friends at the bar looking so fly
妳就跟你的一群朋友在站在吧台 看起來如此輕盈
From the hotel sw⋯⋯eet to the bubbles in the bath tub
從旅館的甜蜜到澡盆的泡泡澡
No matter what you want to do i got your back love
無論妳想要的是什麼 我會用愛作為回應
Let me give it to you baby let me rub your back
讓我把它給妳 寶貝 讓我按摩妳的背
As a matter of a fact
事實上
With the lights down low with the beat thats slow imma make you loose
control
跟著燈光的明暗一起放低 跟著心跳緩慢 我想讓你失去控制
Let me touch them private places
讓我觸摸妳的私人地帶
Homerun hit like four bases
全壘打就像是四個堡壘
Making all them sexy faces
讓它們有性感的樣子
Damn girl you drive me crazy
該死的女孩 妳讓我著迷
I wont stop until the panties drop
直到你的迷你裙退去之前我不會停手
Foggy windows in the parking lot
在停車場的窗邊起了好多霧
Holiday inn or the Marriott
Holiday旅館或者是Marriott飯店

(let me know girl)
讓我知道 女孩

Let me treat that body like a playground
讓我對待你的銅體就就像是遊樂園
From the top of the slide to the mary go round
由頂端滑入 變成一個圈
Dont stop 'till you get enough
在妳還沒滿足前不要停
Till your eyes roll back and your legs lock up
直到妳的雙眼潰散和妳得雙腿鎖起來
Ooh wee i know you like that feeling when im killing
喔依 我知道妳感覺感覺就像是我讓你升天
That kitty kat kat and i break your back and you loose your breathe like a carty yat
凱蒂貓貓我可以讓妳的背破裂 而你會氣喘吁吁就像carty yat
Must me that sex maniac in me
我就像是性的狂人
Gotta hit it one time or maybe three
我就會擊出全壘把 一次或兩次
You know that i gotta make it hotter than a hundred degrees
妳知道我會讓這一切比100級以上更熱
Tell me one thing
告訴我一件事情
In the morning when you wake up
再你醒來的早晨
What you wanna do
妳想做什麼
Yo quiero hacer el amor with nobody else but you
在我眼中除了妳沒有別人

(Chorus)

I told you lady that im going to love you so right
我告訴妳 我會愛妳愛的正確
Let me touch that body in the places that nobody has ever touched before
讓我觸摸妳身上還沒有人摸過的地方
Let me just love you right let me show you what i feel
讓我愛妳 讓我讓你感覺我的感覺
Your my one and only lady and thats why our love is so so real
妳是唯一一個讓我感覺我們的愛這麼真實的女生

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DhXknr_OuTKo&h=877d0

台長: 花魁蝶孃姬×
人氣(849) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 非關情色胡言亂語 |
此分類下一篇:【情】昏
此分類上一篇:【情】一個人

天曉得
如標籤..真的會燒!
2010-05-17 17:18:18
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文