24h購物| | PChome| 登入
2004-04-28 22:44:32| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

n年前的中國女排

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日發現左d野都幾驚架,
原來有個蕊蕊球迷都like何詩bor,
嘩~~好驚lor...佢仲好似係好耐之前已經支持hocc,
仲好似係fans club member...

真係幾驚lor,不嬲都以為排球迷冇乜人like阿詩,
點知發現左一個超級球迷,
好吃驚呀~~~hahaa.....
佢仲要有去饑饉,
但覺得佢而家like蕊蕊多過阿詩lu...
hoccschool度都唔見佢post...

但我唔識佢,哈~~~下次見到佢用菇徒身份問下佢先,
如果用球迷身份,佢一定唔show我拉,
我呢d一定俾中國fans鄙視拉!!!> <

今日睇番個99 asia champion個video,
好大感觸呀~~~
見到有小諸,小邱~~唉~~~
曾經係一隊我好鐘意既中國隊,
而家都係有蕊蕊,周蘇紅,
唔~~但冇左小諸同小邱,
唉!!!!!!我知都冇機會再見佢地入國家隊架拉,
小諸仲要唔打排球lu....

pic:長城wor...佢地d打扮都幾娘lor...哈~~~~~~
佢睇番實笑死佢拉~~拉著馮小姐隻手,好親密呀~~~想吐~~~~

台長: mag
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文