24h購物| | PChome| 登入
2007-04-19 23:28:01| 人氣3,283| 回應5

轉載︰翻 版河國榮中心耿耿闖視圈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

老 外 演 員 講 得 一 口 流 利 廣 東 話 , 除 了 觀 眾 熟 識 的 河 國 榮 和 喬 寶 寶 外 , 近 日 多 了 一 位 在 無 處 境 劇 《 同 事 三 分 親 》 中 扮 湯 盈 盈 夫 婿 的 布 偉 傑 , 他 對 中 國 文 化 愛 到 發 燒 , 7 年 前 放 棄 高 薪 要 職 , 轉 行 當 全 職 臨 記 , 一 圓 當 藝 人 的 夢 想 。 布 偉 傑 日 前 接 受 訪 問 , 更 仿 效 特 首 曾 蔭 權 競 選 口 號 , 親 筆 撰 寫 一 句 「 我 要 做 好 呢 份 工 」 , 承 諾 把 歡 樂 帶 給 觀 眾
在 無 處 境 劇 《 同 事 三 分 親 》 中 扮 演 湯 盈 盈 夫 婿 的 外 籍 演 員 布 偉 傑 , 操 得 一 口 流 利 的 廣 東 話 , 他 95 年 來 港 英 文 , 逗 留 一 年 半 , 已 對 這 個 彈 丸 之 地 產 生 感 情 , 其 後 他 返 回 美 國 進 修 中 國 文 學 課 程 , 99 年 下 定 決 心 做 過 江 龍 , 希 望 可 以 把 中 文 學 以 致 用 。
放 棄 7 萬 高 薪

現 年 34 歲 的 布 偉 傑 表 示 95 年 在 電 視 看 過 河 國 榮 的 演 出 , 深 受 影 響 , 他 對 演 藝 方 面 同 樣 有 濃 厚 興 趣 : 「 我 當 時 已 同 自 己 講 , 將 來 一 定 要 做 第 二 個 河 國 榮 。 」 為 了 這 個 目 標 , 布 偉 傑 苦 學 廣 東 話 , 他 當 時 任 職 IT 界 , 兼 職 當 臨 時 演 員 一 過 戲 癮 , 布 偉 傑 說 : 「 我 都 知 自 己 係 鬼 佬 , 外 形 局 限 演 某 角 色 , 一 定 冇 機 會 做 主 角 , 我 入 行 唔 係 要 做 明 星 , 我 係 好 鍾 意 做 演 員 , 希 望 將 歡 樂 帶 畀 觀 眾 。 」
布 偉 傑 為 了 專 注 幕 前 演 出 , 在 2000 年 毅 然 放 棄 月 薪 達 6 、 7 萬 的 IT 工 作 , 決 心 全 職 做 臨 時 演 員 , 他 說 : 「 始 終 做 臨 時 演 員 收 入 好 唔 穩 定 , 我 試 過 有 一 個 月 只 係 賺 到 5,000 蚊 , 支 付 屋 租 後 , 我 成 個 月 只 得 2,000 蚊 使 , 生 活 好 刻 苦 , 要 食 杯 捱 包 , 不 過 都 冇 動 搖 我 決 心 , 好 彩 我 身 邊 朋 友 好 支 持 我 , 我 冇 錢 冇 工 開 時 , 佢 成 日 接 濟 請 我 開 飯 。 」
得 河 國 榮 帶 路

布 偉 傑 更 表 示 要 學 特 首 曾 蔭 權 競 選 口 號 一 樣 , 並 用 筆 即 場 寫 下 : 「 我 要 做 好 呢 份 工 。 」 雖 然 有 些 中 文 字 他 不 太 記 得 , 需 要 記 者 從 旁 提 示 , 但 他 寫 的 字 仍 十 分 工 整 , 值 得 一 讚 。
一 直 受 河 國 榮 影 響 的 布 偉 傑 可 謂 惺 惺 相 惜 , 這 次 有 機 會 參 演 《 同 》 劇 , 他 表 示 都 是 河 國 榮 帶 挈 , 布 偉 傑 說 : 「 我 聽 講 無 最 初 揀 角 時 , 首 選 河 國 榮 , 但 係 佢 呢 段 時 間 忙 緊 搞 舞 台 劇 , 所 以 佢 同 公 司 推 薦 我 , 佢 話 唔 想 無 只 係 得 佢 一 個 鬼 佬 演 員 , 公 司 就 畀 呢 個 機 會 我 , 最 開 心 仲 係 無 簽 埋 我 做 合 約 演 員 。 」
布 偉 傑 在 《 同 》 劇 中 , 與 湯 盈 盈 扮 演 一 對 小 夫 妻 , 他 說 : 「 呢 套 劇 播 幾 集 , 我 出 街 都 有 巿 民 猛 叫 我 角 色 『 韋 一 』 個 名 , 雖 然 佢 未 必 叫 得 出 我 真 名 , 不 過 嗌 得 出 我 個 角 色 名 都 已 經 畀 我 好 大 滿 足 感 , 證 明 佢 對 我 有 印 象 。 」
布 偉 傑 認 為 自 己 在 《 同 》 劇 中 表 現 得 60 至 70 分 , 他 解 釋 說 : 「 我 翻 睇 錄 影 帶 , 覺 得 自 己 表 現 好 生 硬 , 我 會 逐 一 改 進 , 做 到 最 好 。 」 布 偉 傑 有 意 演 而 優 則 導 , 他 說 : 「 我 諗 住 累 積 10 年 演 出 經 驗 之 後 , 有 機 會 轉 做 幕 後 , 一 嘗 當 導 演 滋 味 。 」


女 友 應 記 一 功

提 到 布 偉 傑 的 廣 東 話 進 步 神 速 , 原 來 他 的 女 友 也 應 記 一 功 , 他 說 : 「 我 識 全 部 係 香 港 女 朋 友 , 佢 同 我 拍 拖 蝕 底 晒 , 因 為 佢 英 文 冇 進 步 , 相 反 我 就 多 練 廣 東 話 機 會 , 家 我 反 而 唔 鍾 意 講 英 文 , 我 覺 得 講 廣 東 話 先 可 以 真 正 表 達 到 自 己 感 受 。 」
採 訪 : 比 華 利
攝 影 : 陳 偉 權

台長: 綠翡翠
人氣(3,283) | 回應(5)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

cherryyip
布先生,我支持你!你的演技说不上炉火纯青,可是你真的很用心去拍你的电影,热爱你的工作是成功的要素。所以我会继续支持你的,还要支持其他的同事。他们也很努力!加油!
2007-05-09 03:59:56
Johome
你好CUTE啊~~
中意你多D~~
2007-06-10 16:12:15
josephine
I support you! I like watching you in &quotBest Selling Secrets!&quot
2007-09-26 11:33:28
Rita
Keep up with your good efforts, 布偉傑!I am sure you can refine your acting skills with the passage of time. The fact that many fans recognize your alias name is a strong proof of your popularity.Wish you success in your showbiz development.
2008-02-07 16:11:12
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文