24h購物| | PChome| 登入
2004-05-13 01:11:00| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見工 ARCHIVE

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

見工, 見左兩份
絲印個份, 見成的話都幾好, Delifrance 個到做唔做都唔緊要na

聽日又interview, 其實都唔會中ga la, 不過見多d都好ge, 攞經驗
星期六又interview, 星期五要做下interview 的prepare 先得
電頭又要下個星期二....唉, 電左咪好lo, 大個d, 見工都好d ma, 都唔明點解我個樣咁細個...

好多野都未做, Year one 就黎完lu, 話就話諗左揀inte.. 但係...家姐今日攞左3本ARCHIVE畀我,佢個係三聯做呀, 有得平of coz 一次過買多d la, just costed $300, 之後我就成晚咩都冇做係到睇ARCHIVE
其中有本, interview 左 Anne de Maupeou(famous 創意vice總裁), 其中問佢:

年輕人才的標準是什麼?
他們的作品集, 點子的原創性, 幹一番事業的渴望...就是說他們的雄心壯志.

我記得我係讀中學的時候, 已經睇ARCHIVE, 個陣時已經定左自己的目標, 要做廣告! 但係而家, 我竟然動搖晒.. 唉! 本來係因為廣告, 我先唔揀中六, 而家我又放棄佢而揀個earn 多d $的inte, 係唔係真係岩我ga?... 我覺得自己好似搵緊excuse 畀自己!!! 但係又...................


ps:
我發現自己買埋買埋一堆書, 都未睇完就買another, 但我仲會keep 住買買買, 今個summer 我要睇晒佢地!
(映出黎的就係recently 冇睇的書, 之前買左又未睇個d... 太多...唔想攞出黎na)

台長: Shania Kolism
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文