24h購物| | PChome| 登入
2004-05-03 20:33:32| 人氣120| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好難揀yo!!!!!!!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好煩好煩好煩!!!

graphic?! Interior?? 好煩呀!!!

讀graphic 又驚自己唔夠本錢, 我d typo 真係唔係好i think!!! 我覺得唔係勁勁勁叻的graphic designer 都唔會earn 到$ GA!!!

讀Inte?? 我又驚自己會後悔.. 但我覺得自己會有心機讀ga, 我都唔係對佢冇興趣ge, 不過我又發現我不嬲平時留意開的東西都係graphic... 但 INte 容易d搵工咁bo!............

唔好要我揀la.................... 好煩

i need an advicer a!!!!

台長: Shania Kolism
人氣(120) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文