24h購物| | PChome| 登入
2006-03-06 22:52:03| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又到星期一

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3月6日~今日我第一個番到去呀~今日上3堂Marketing~之後先知呀璋,Apple佢地識得咁多某方面既名詞既~我係差唔多全部唔識law!!!~d名真係唔知點解要咁講law~上完之後又要上2堂Mgn,過得都幾快喎~之後同呀璋,Apple,JerJer去左MK,去左朗豪坊~見到天幕下的戀人,見到黃宗澤,鄭嘉穎,見唔到Niki~我地去左食味千,食完之後lee個大佬就話想行o下新世紀既,之後又話唔想行喎,咁咪走人law,之後一陣又打番黎話想行喇喎~你話係咪搵黎搞!!!~之後咪去行左一陣喇~之後就走人喇~番到home就睇Pokemon lu !!!~^^之後就同大小姐玩左陣webcam~~~咁之後就洗白白!!!~咁夜既幫Apple打野~之後而加既我係想溫一陣書架!!!~睇o下做唔做到~

pic係我同林仔架車呀!!!~Yeah!!!~^^V成日都坐佢架車架~~哈哈

台長: 腸粉
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文