24h購物| | PChome| 登入
2006-06-07 17:42:55| 人氣89| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

嗚T^T"慘變聾人!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嗚~~
救命呀!!!
我聽唔到野呀!!!

今日好左少少//聽到DD/

尋日簡直....痛不欲生=^=”
個個離我一米以外所講GE野OR一米以內講得好細聲戈D我一句都聽唔到囉!

係咁見到佢地個咀肉//
咪睇佢地D咀型再估下佢地UP緊乜囉....
超慘....MS LEI同LISA佢地講我壞話我都聽唔到....
淨係見到佢地係度陰陰咀笑....又唔知佢地UP乜WOR.....





SASA...快D話返俾我聽你地戈日講我D乜呀!!






唉...講起笑...
我諗返起尋日MS VONG講戈個BIO GE格式戈陣..
超頂引..




話說..我溫緊習戈陣//隻耳仔好痛.咪PA左係度囉...
MS VONG唔知做乜野無啦啦住D紙走過黎....
佢好明顯本身係應該係去CUPBOARD戈度嫁囉//
佢見我PA係度...就問我..你做乜突然好似無左腰骨呀?
我慢慢地起返身....擰頭..
佢問..你唔舒服呀?
我話...我聽唔到野....指一指隻耳仔..
佢問..驚訝地....點解呀?
我話...耳仔發炎....
跟住我聽到聲唉....之後佢行開左..我就咩都聽唔到LU...

跟住先搞笑...
派完卷之後就畫FORMAT啦//

佢咪係度講囉...佢話咩1ST COLUM...1-6
咁我聽得唔係好清楚嫁嗎...咪停SAI手LOR..我係度諗1-6?唔係多數都1-5嫁咩?
佢突然好大聲咁叫我個名..咁大聲,,我梗係聽到啦...
佢問我聽唔聽到....
咁我咪問....係咪1-6呀?

跟住佢話係...又話...唉..我都係寫黑版啦..
超頂引囉!
OK LOR!
大家都知我發生咩事嫁啦!?

之後咪唯有靠估囉..
因為都聽到D佢講咩GE//




反正我都唔係第一次估FORMAT嫁啦~~
平時有D百痴都唔講FORMAT叫我地自己睇嫁啦..
我次次亂咁寫都冇人鬧GE~~
咁執著做乜丫~~答案ARM咪OK囉~~~


唉.....耳仔而家仲係好似耳鳴咁呀...
睇左一次醫生..
開左藥俾我食..
有3種藥...
2粒消炎藥..
1粒止痛藥..




WAAA..真係你媽媽!
每粒藥都寫明話要〝整粒吞服〞!!
痴媽B!
仲注明話唔適合未識吞藥GE人食.囉!!
個醫生都唔知有冇搞錯..!
又唔問我識唔識吞!
14歲唔識吞藥好出奇咩!?
超!

頂佢媽媽囉真係!
粒止痛藥仲大過我屋企個WEB CAMP GE鏡頭囉!!
點食呀>>>?
我已經發左誓嫁啦//
就算痛死我都唔會食戈粒止痛藥的!

其中有一粒消炎藥都幾誇下...
橢圓形戈種...
就係因為佢..搞到我第一次嘗試去吞佢GE時候差點兒沒把我噎死!

第一次吞咁大粒藥...用HALF HOUR唔過份吧?!





唉...
我到而家都未知應該點樣先至可以...
洗頭唔整濕隻耳仔囉!!!?
有可能嫁咩?




馬騮...我唔明你GE方法LOR....





好痛呀...
D膿水超核突囉..淡黃色的..
仲試過流D紅色血絲出黎囉....
好辛苦呀..=口=



唉....








係啦..

企鵝...你係咪諗住唔開生日會嫁啦?
睇你個樣都係嫁啦../


唉..
彩虹又少左個活動LU//
係呀...彩虹開左個壇呀///

http://forums.guestbook.com.tw/f8/index.php?mforum=10rainbow

記住去呀!
尤其是那個話人無聊的那個!!
還有那個註冊左等於沒有註冊的那個!!


SASA...AND...CAROL...

這張是你們要的圖片...

突然之間諗起仲未比你地...

係幾耐之前GE事呀?


HAHA~~

唔好意思..咁耐先諗返起//

By:BLUE

2006-06-07

台長: 10色彩虹+樹熊
人氣(89) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

【LISA*】
我唔記得我地個時講過d 咩lu wor!!*

p.s,...小狼爆靚仔ar!!!
2006-06-08 00:41:56
K6
又係唔記得囉可~~?!= =

ps.,malfoy靚仔d~
2006-06-08 14:34:19
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文