24h購物| | PChome| 登入
2017-06-18 23:01:20| 人氣677| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Plain White T's - 1, 2, 3, 4



Give me more loving than I've ever had.

給我比以前更多的關愛

Make it all better when I'm feeling sad.

把一切都變得美好,當我感到悲傷時

Tell me that I'm special even when I know I'm not.

告訴我我是那特別的人,儘管我知道自己並不是

Make me feel good when I hurt so bad.

讓我感覺好一些,當我受傷難過時

Barely getting mad, I'm so glad I found you.

(adv.僅僅、勉強、好容易才,幾乎不、幾乎沒有,

赤裸裸地、無遮蔽地、公然地、露骨地、公開地)

(get mad 生氣、發瘋)

你幾乎不生氣,我是如此慶幸我發現了你

I love being around you.

我喜歡待在你的身邊

 

You make it easy, as easy as 1 2,(1 2 3 4.)

那感覺是如此輕鬆,就像是 1 2,(1 2 3 4.)

 

There's only one thing two(to) do three words four(for) you.

唯一想做的就是想對你說三個字

I love you.( I love you )

我愛你(我愛你)

There's only one way two(to) say those three words and that's what I'll do.

對你說出這三個字是唯一的方法這正是我想去做的

I love you.( I love you )

我愛你(我愛你)

                                                                                                 

Give me more loving from the very start.

從一開始就給我更多的關愛

Piece me back together when I fall apart.

(n.塊、片、段,部分、部件,文章、音樂作品;vt.修補、連接、接上)

(vi. 散開、崩潰、破碎、散架)

將我重新拼裝,當我散架崩潰時

Tell me things you never even tell your closest friends.

告訴我你連最好朋友都不會說的事

Make me feel good when I hurt so bad.

讓我感覺好一些,當我受傷難過時

Best that I've had. I'm so glad that I found you.

遠勝過我以前所擁有的,我是如此慶幸我發現了你

I love being around you.

我喜歡待在你的身邊

 

You make it easy as easy as 1 2,(1 2 3 4)

那感覺是如此輕鬆,就像是 1 2,(1 2 3 4.)

 

There’s only one thing two do three words four you.

唯一想做的就是想對你說三個字

I love you.( I love you )

我愛你(我愛你)

There's only one way two say those three words and that's what I'll do.

對你說出這三個字是唯一的方法這正是我想去做的

I love you.I love you( I love you )

我愛你,我愛你(我愛你)

 

You make it easy, it's easy as 12 ( 1 2 3 4 )

你使一切變得簡單,就像是 1234

 

There's only one thing two do three words four you

唯一想做的就是想對你說三個字

I love you ( I love you )

我愛你(我愛你)

Theres only one way two say those three words that's what I'll do

對你說出這三個字是唯一的方法這正是我想去做的

I love you ( I love you )

我愛你(我愛你)

I love you. I love you.

我愛你 我愛你

One two three four I love you.

(1 2 3 4.)我愛你

( I love you) I love you ( I love you )

(我愛你)我愛你(我愛你)

台長: 涼魚
人氣(677) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 英中歌詞 |
此分類下一篇:X Ambassadors - Unsteady
此分類上一篇:Flo Rida - Whistle

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文