24h購物| | PChome| 登入
2004-09-26 11:42:42| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25/9 不留

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於有時間拎部電話去尖沙咀整啦...不過一去到個sales就知我部電話咩事....跟住..好形重咁同我講..”我而家要幫你重新format你部機...裡面的記憶將會全部無哂...請問o 唔ok ?”...我只好說ok 啦.......
.....裡面有好多我過去一兩個月的回憶,,,,有阿傑既video..d相..163個短迅..
仲有好多正野...有阿安既妄想vrf錄音..春田裡面既相..大o camp互片的video..
..去海洋公園d相...仲有阿b同matthew既運動會相...仲有我自己既備忘錄..係我既小日記呀....當然仲有好多人既電話係無左...特別係春田d人既電話係無哂..
因為我無寫底過...都唔知點好la .....經過一陣失落...個sales話要等4個鐘先有得拎....我緊係等啦...費時聽日又黎過呀.....
但向尖咀無野做..我就搭船去左中環既圖書館..一個人搭船..感覺好舒服..好型呀..我去睇plato既apology...我去左十樓既無敵海景創意媒體室....度睇啦..係我同dickson以前去溫書既地方....我一坐坐左3個鐘..不停咁睇..先睇左一半..查字典查死....不過好充實..我仲借左尼采既beyond the good and evil..好開心呀....跟住我又搭船去番尖咀拎機....
去到望住部機.."雖然佢本質係相同..但佢已經唔係以前個個感情豐富既電話"...哈哈..係抄重慶森林裡面既對白..哈哈...
之後本來去游水.但番到屋企已經7:45lu ...唔去lu ..
之後向屋企睇埋matrix篇文....我終於明lee出戲up 麥春lu ...哈哈...
.......sleep ...lu....好攰呀....

台長: 思思..
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文