24h購物| | PChome| 登入
2002-12-31 03:15:37| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

X'mas X'mas 2002

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呵呵呵, 終於等到啦! 不單止係一年一度既聖誕節, 仲係「貓之報恩」上畫既大日子呀! 我等左好耐架啦!! 好彩o尋日一早買定戲非去睇, 咁呢日可以舒舒服服咁同亞邦一齊去睇。咁我四點鐘到左戲院, 之後搵埋亞邦一齊偷運我既lunch入去戲院, 等左成個字先入到場呀, 几心急呀。

入到去有個細路女起勢咁話驚喎, 坐係佢隔離個大人又高喎, 遮住我睇貓貓, 不過之後佢都係抱左個細路走, 咁我就睇得好舒服啦。套戲好短咋, 得七十几分鐘, 好好笑架, d 貓又好得意喎。佢係宮崎俊個徒弟既處女作(亞邦你錯左啦^^), 可惜唔係睇日文版丫, 原汁原味d丫嘛。

睇完戲之後我地就去旺角啦, 因為今日我要去買袋, 但係結果呢就係買左衫同裙。之後我地去電腦商場睇game, 亞邦想買喎, 見到有架, 但係又嫌人地係簡體字版低檔唔肯買。咁所以我地就一齊去下一站—打邊爐啦^^ hehe今次真係聖誕大餐呀, 我一次過叫左好多野喎, 初初仲諗住亞邦會食得曬啦, 點知佢呢排病病地無曬胃口, 所以就變左食剩好多啦, 我地又怕佢會罰錢喎 (其實又點會丫), 就好似Mr. Bean食唔曬d生牛肉亂咁塞咁塞曬入個鍋度, 真係浪費到極呀, 其實如果放係度佢一定會收返入去架…都係我唔好, 一次過每樣孖份…哎哎食完今次睇怕亞邦都怕左打邊爐呢樣野lu >.<

食完野呢真係好飽, 但係亞邦話要返hall拿排球鞋, 咁就當做運動同佢一齊返, 夜裡又去返旺角撘小巴返屋企lu。今日真係好開心呀, 一定記得今日食火鍋聖誕大餐哩!

台長: 豬仔

您可能對以下文章有興趣

人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文