24h購物| | PChome| 登入
2008-08-02 21:20:29| 人氣436| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

The Call

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我很喜歡Backstreet Boys的”The Call”(收錄在專輯『Black & Blue』)蠻久了。
我很喜歡也一直聽,其實一直沒聽很懂。
很快,再上英文也沒很強。
就不是很懂。
今天才想說查一下歌詞好了。

”Hello?” ”Hi, it’s me...what’s up baby?, I sorry listen, I’m gonna be late tonight so don’t stay up and wait for me ok ?” ”Where are you ?” ”Say that again...you’re really dropping out...I think my battery must be low... listen , if you can hear me we’re going to a place nearby alright... gotta go !

Let me tell you the story ’bout the call that changed my destiny .
Me and my boys went out just to end up in misery .
was about to go home when there she was standing in front of me .
I said hi , I got a little place nearby , wanna go ?
I should’ve said no , someone’s waiting for me .
but I called my girl up and said...

Listen baby I’m sorry . Just wanna tell you don’t worry .
I will be late , don’t say up and wait for me .
Say again ... you’re dropping up ... my battery is low .
Just so you know , we’re going to a place nearby . Gotta go !

Now tow years gone , nothing gets won .
I can’t take it back , what’s done in done .
One of ger friends found out that she wasn’t my only one .
And it eats me from inside that she’s not by my side .
Just because I made that call and lied .

這是一首白痴男人在電話裡說了一個謊的歌。
但是我很喜歡耶!
包含MV也超喜歡,那個冶艷到不行的女子超勾人。
看著五個男生被勾去,看得很愉悅的我。
也只能說神奇。
我超喜歡哼,偶爾還會無聊的跳一下舞。
就是令我會心情很好的歌。
明明就是一首白目男生後悔的歌。
但是音樂很愉悅,歌詞內容就看看就好。
我就喜歡在早上醒神用它!
百用百成功。
就是因為這樣造就我全勤,加兩個小時耶!
我的薪水!!!!!
話說我的照片(沙龍XD超不想這樣講,怪不好意思的)
又多花8000
原因是因為我不想相本是貼的。+1000
加上35張多選的照片*200元
問問野口就知道,我們選到吐。
他不是叫我們挑好的,是叫我們挑不要的。
我超不會用,100多張刪到很煩!
所以60張是我的極限。
導致我要多8張大孩子掰掰。
對我媽要「噓」!
她以為我我只照原先25張,自己不來挑,只會出張嘴。
不過,我的薪水就這樣飛去了。
算了也只有一次。
讓她去吧!(裝瀟灑個屁XD明明就狠心痛,短期之內不能買書跟任何東西)

(圖載自http://images.dangdang.com/images/9036419_b.jpg 如有不當,煩請告知,立即撤出。)

台長: Recollections
人氣(436) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 喜樂集 |
此分類下一篇:Supernatural 50問
此分類上一篇:最近,未來,以及夢想。

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文