24h購物| | PChome| 登入
2005-04-07 22:10:04| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 閔 大 人 & 長 今 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

* 呢幾日,好多野做...攪到周身骨痛...今日終於完成晒所有工作,又要做番平時o既工作la *

今日件衫成日走光
超人眼都就跌落黎
驚我畀人看蝕晒...
今日都係做番咁上下o既野
其實間中入下貨倉pack野,都好過坐低對住部腦
做做做

哈 一路做野一路同carl、maggie同黎生傾偈,時間都過得快好多,都頗舒服,除左有d熱...哈哈
今日報紙有度講:個老豆殺個女...係因為不獲尊重
carl就拎份報紙叫我對男友好d
哈哈我話 你老婆唔尊重你咋
之後我話 我寫副聯畀你: 不受尊重
再送多副就係 賭波輸錢 為什麼?
哈哈 激到佢死...maggie同florence話 carl要蝦下alice先開心!
猛叫我對男友好d...成日話我係你男友,實飛你
我好差ma....嗚

好笑
超人成日都擔心
如果carl無老婆,會點...

早排老細黎生召我入房
又試探我係咪有意離開
佢認為我o係呢幾個月成熟得好快
處事小心謹慎
話我衰唔識表達自己...呢方面要改下
話我好聰明
只要講一次、畀晒明確指示,就會交足功課

之後又講我九月份get到某個target就加我人工去到過萬
我無能力la
哈哈
我自問唔聰明
無口才
隨緣吧啦

今日見到超人
佢著得很好看
食飯時,傾到話我似李英愛
shit
我老豆都咁講
哈哈 話我眼同面最似
我話 你夠似閔大人囉
佢細眼同埋面起角

撞鬼囉

p.s.
我爸又入院la
聽朝做手術
好灰

神呀!
保佑我爸快d好番晒!
另外
壞人同埋呢d衰人
應該受到應得o既惡報
點解好人受罪
壞人享福
咩道理


台長: 桃子豬
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文