24h購物| | PChome| 登入
2005-08-15 03:55:16| 人氣8| 回應0 | 下一篇

傻奸奸~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2005 8.11 THUR SUNNY~
  前几日约啊奸去广州,一系条友甩拖,一系刮风落雨,磨下磨下,磨到今日,终于都天时,地利,人和,如我所愿.毕竟日日屈响屋企,屈到"发毛"甘滞,,出来行下都好,晒晒D霉~~~~真开心~不过仲系有D阻滞啊 ......成3点先出发,(没计啦,鬼叫琴晚我地锄地锄到天光咩,训作阵,醒翻都12点几啦,食埋早餐系甘上下噶啦~)途中仲塞作阵车先!~~~个天都几比面,好日都悟出门,一出门就~~~~~~
不过,E个根本就没影响到我地既心情,完全没感到痛苦啊~!事关太多野讲啦实在系,久别重逢啊嘛!甘耐没见,死野仲系一D都没变到,仲系甘肥肥白白,成旧冬瓜甘,仲系甘贪靓.仲系甘自信爆棚,中意甘语出惊人甘,出人意表甘窒Q住我 但又比我窒翻,踩我又比我踩翻,真开心,另我林翻起初中同距一齐既开心时光~~~~~~~(可惜啊,硬系到E个时候先知道当初系几HAPPY,几好玩,当初FEEL都FEEL悟到,米话珍惜啊~~~不过有D遗憾未必悟好既,起码以后先知道珍贵,先识得珍惜啊~~~~林甘耐以来,我D初中朋友,感情没变过或者淡过都算系距噶啦~~~~即使见面,联系少左,或者发生D咩野事~!都总系可以一见面就吹个天花乱坠,天崩地裂,天上有地下无~~~~~拨通电话总倾得上个几两个钟头~~~~~
  到站果阵已经4点1啦,好~~~我地极速珍惜时间扫货~~
好神奇啊,状元坊比我地想象中少好多人啊,之前去亲都多人多到连只蚁都吡悟入啊,今次两个打横来行都得啊~哈哈~不过甘先好,费事又身水身汗啊吡到~  行咗好耐都冇睇岩既~~~后来,见到条短裤几好下,个款又几新,个价又正,杀左距啦跟住~~好开心啊,之后仲买左件黑圆领T~~一对几悠闲既白色平底鞋(不过我硬系觉得好似响边见过~~~)一个几KAWAYI既包包,其实我本来系5系几中意E甘女仔既野噶,不过啊奸死话好睇~~米杀距啦,我仲买作啊大敏既生日礼物啊,5讲住,等收啦,大敏~~~我最心水既系只猪仔饭兜啊,好得意啊~~好盏鬼噶开学就有得睇啦~~仲买左D诸如耳环甘既小饰物先~~~太开心啦~~~
  无奈,都成7点几啦,几悟舍得都要走啦~T~T!(悲哀~我仲未买够啊~T~T!~~)经过出面一间小丸子店~~我最中意既小丸子啊~"老细,整盒来"~如果悟系赶住搭车,我实整距3几盒先走啊,太正啦 实在系,超正啊~~~,搞到我上左车都想落翻来,整多几盒先走~~~我亲爱的小丸子~~~
清点下,买埋野,又玩又食都系用左200几蚊~~~~~抵到烂啦,买左甘多野~~而且件件都好心水,最高兴既系完全没买错野或着多余既野既FEELING~~~~今次都算系成功既一次噶啦~~!多得啊奸拉~~识杀价,识悭钱~行惯街,系悟同D~~同距出街真系好开心~~~
  期待紧下次啊~~

台長: 猪~
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文