24h購物| | PChome| 登入
2004-09-06 22:14:41| 人氣302,247| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

玩..玩.玩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天又是同樣,崇拜。hehe今天番到教會我無遲到好野。覺得每次講道依排開始冇咩針機去聽,唔知點解r。但唱歌時都會唱下囉!!講真自己對神你咪好認真呢??崇拜完左之後又冇野做r..只係行黎行去,同d人傾下計>>丫威黎教我少少空手道d野r,整兩點先去食反,咪又係億榮。土鹽!!!同小明,alix,ryan,ginny,銘哥哥一台食反。有d男仔好衰r.得自己一個人坐一張台,自己古令令一個人食反~~唉,因為我原來個位留水r(果部冷氣機應該換左去la)灰曬!!食完之後大家冇野做r,我就同左alix.ginny.銘哥哥去左銅鑼灣先。先先去左世貿打機,唉次次去親依到,都冇得入去野機,因為我未咁16years old,只得15haha好年輕r。只係去玩果個叩氣展ball,每次黎只玩依個,悶到死~~!!玩完去左維園既地攤行下,又悶又熱。咁我地去左玩具反豆城睇野,haha估唔到我去親邊隨睇親咩野,都話要買野##最衰我冇$$唔係就全間我買曬番屋企r yeah##之後我地約左maymay.miss tsang.sang.lily去睇電話。我地係玩具反豆城睇到過時先再join番佢地。5好意思r..之後就一齊去睇電話,今天我冇想買野。見到miss tasng就買左新電話以r sang都係買左新電話了。之後同lily&may去天道書店。haha我好少黎依d地方嫁。咪黎睇睇囉!!之後見到tim係留下等我地。有人說今晚去食韓國燒,俾人反對左了。就去左越南食野!!今晚我個樣好呆,冇精神r!!今餐就要$$50r大家食完野之後去左影貼紙相。正爆囉好多人一齊影相!!不過今晚係俾曾姑叫我番屋企r話明天要番學wor。haha我一直都是好夜番屋企la。玩完之後我就自己一個搭車番屋企了。

台長: ★~大細路~★
人氣(302,247) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文