24h購物| | PChome| 登入
2004-02-07 18:36:00| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

番左香港仔個自修室!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

weekend....一早plan好左去香港仔個自修室嫁啦!琴晚一早訓,今日鬼咁早起身,攪好個樣,等埋細妹,一齊返香港仔!

我地10點就到,放低d野,我地去左百佳!見到d野食咁鬼死抵,buy左2盒野,食到我地傻!!!哈哈!

溫得好入腦,雖然溫得比預定中小,不過叫做唔係立過眼啦!今日溫d past paper,發現我都識幾多野,個心都定d!溫到3點....頂唔住!由得細妹自己溫,去左百佳行行,buy左d咩叉燒酥食.....肥死我...最後走的時候,仲張今日的排包,一次過食晒....=.=!仲唔死...今朝個肚先至話好小小...唉...抵死嫁你!

生打來..miss左..好懶呀我...成日唔想打番比佢...最後都打左...佢想搵我聽日去唱k..我又唔想去...

其間,佢不慎俾我知道左d野...原來佢覺得係我面前唔衰得..唔想冇左我...可能我俾唔到安全感佢啦...佢係咁話咩我走唔出佢手指"la"...我終於明白佢點解咩睇我唔順眼咁啦..應該係佢唔想俾我自信掛...想我冇晒自信係佢面前..乖乖地跟住佢...sorry,我做唔到!我太鍾意玩啦...唔定性...

而家俾佢攪到我死死地心!

今日照鏡,原來我都唔係好肥!我覺得我冇必要再理佢講咩!

難得溫得咁集中,返到home梗係要休息下啦....yes!!!!

好累lu....聽日溫pure!yes!一定要攪得掂呀!

琪同fi頭先打來,佢地想叫埋我去fi到食海鮮,無奈我真係唔出得去+我都食到好full!...hehe..佢地好開心,我都好開心!

情人節....令我有d頭痛....唔想諗!

好奇怪,對住佢,我竟然冇咩expectation...

台長: zu
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文