24h購物| | PChome| 登入
2003-12-23 23:32:06| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重返母校~!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日番左去中學83...
因為今日係學校既Christmas Celebration..
所以就特登番去睇下同拎埋張AL Cert
都幾開心架~!

番到去睇左一個3hrs既Singing Contest
都幾正呀~!
搞得好好..氣氛又好...
可能係因為轉左校長既關係啦..哈!
好羨慕仲係83讀書既人...
因為一轉左校長, 即刻成間學校唔同晒!
Free左好多, 而且同學間好似融和左好多咁!

我第一次見到新既校長,
真係同以前果個十萬個唔同呀...
好nice好親切咁,
有威嚴得黎又和藹可親..
一d都唔似以前果個咁擺架子..
真係幾好...
如果佢早一年黎既話就好喇...
咁我7年既中學生涯都冇咁慘..

番到83, 比我既感覺好親切...
自問對呢間學校其實冇乜留戀...
但又唔知點解好想返番去以前既日子...

見到d miss呀sir...都冇乜點變...
不過不嬲同佢地唔係好熟..
所以都冇乜計傾..

但見番d仲係83讀書既人, 真係幾開心...
難得搵番以前搞club果時既committee傾偈
見到佢地真係大個左, 成熟左好多呀...
都唔似得以前咁淨係識得反..
仲好做得野添!! 哈哈...
起碼唔似我果時搞club咁摺...哈哈...

雖然番左去逗留左幾個鐘...
但比我既感覺真係好親切, 好開心呀...
而家仲有d想join學校既校友會添!!
相反而家係poly讀書...
一d歸屬感都冇...
可能因為我仲係新鮮人掛~!!

台長: 小科豆..
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文