24h購物| | PChome| 登入
2003-12-23 23:13:12| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Happy Family Day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/12/2003 Family Day

今晚同成家人去左大久保食日本料理..
好開心呀...

由於預早一日book位..
所以有間房比我地獨立咁食野...
間房好正呀...
我第一次咁樣食日本料理...
真係好日本feel架...好舒服...
又可以"山"埋度門,
咁其他客人就見唔到我地喇..
我地就可以盡情咁大笑,
不顧儀態咁狂食,
又做埋d極度低能白痴既野....
我地成家人成日做埋d失禮人既事喎
有間咁既房就唔洗驚比人睇到,
要就住就住咁..
真係唔錯~!

仲有電視睇添...
鍾意既話又可以叫個waiter幫我地轉台
哈哈~!

果度d service都幾好...
d waiter都幾好人, 又搞笑..
不過d野食就一般喇...
唔係好值咁...
我諗我都會再去既...
因為貪佢有間房比我地玩嘛..
哈哈~!

台長: 小科豆..
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文