24h購物| | PChome| 登入
2003-12-06 01:25:00| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

真奢侈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月5日

一心諗住番poly上親愛既Dr Xu 既ICT堂...
坐左個幾鐘頭車番到學校...
上到AG見到D同學..
竟然同我講今日既ICT堂cancel左...
簡直係晴天霹靂!!!

好無奈, 坐左係度半個鐘頭...
都只係玩下電腦, gossip下...
極無聊...

呀魚問我一唔一齊走...
果一刻真係好唔甘心...
賴死係AG唔肯走..
繼續搵人Gossip....
不過勤力既同學們個個都忙於做corpus...
我都唔知可以點...

唯有走吧....
可憐的我又坐左個幾鐘頭車番屋企...

今日足足浪費左我3個鐘頭...
目的就係番poly同人gossip...
同埋搬左舊Double A 番屋企...
的確係奢侈...

不過最有建設性既就係...
終於知道點做corpus同份report!!

------------------------------

打破紀錄
本週(week14)我只係上左4個鐘頭堂
連我自己都覺得有d過份...
浪費左14個鐘既學費...

不過都多過走堂天后Kerry姐
佢只係上左3個鐘咋!!
仲要全部都係Terence堂....
um....Kerry真係比面Terence....

台長: 小科豆..
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文