24h購物| | PChome| 登入
2008-05-26 17:00:28| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

艾粒大佬娟>3<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

娟娟不愧係賢妻良母~
我~~我自愧不如~



N日前距見我校服甩左粒鈕~
之後我又講過下~係講過下我另一件都甩左頸候鈕~



今朝~
距拎住兩粒同我件一模一樣既鈕比我~



實在太感動拉~
雖然我講過D鈕好易穩~
BUT都要花時間先買到~



點知~娟娟穩左兩粒比我~
感激不盡!!



除佐體貼~細心~無微不至之外~
都係體貼~細心~無微不至~



如果距係男仔~
我實比距林死耶~ 


又識顧及人地既感受~

果然係我地班既大佬是也^^



*********************************


P.S  
條肥婆話我裙短未改都算啦
見我甩左一粒衫鈕甘大把姐~
居然話我甘樣會令D男同學想入非非儸~



shame on her !!
條底裙無用嘎?
無用著離做SHOW咩~










    
   
  











台長: ~`Z ♡e*
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 心情日記 |
此分類下一篇:大佬娟之二
此分類上一篇:粉嶺@香噴噴EaTinG~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文