24h購物| | PChome| 登入
2008-04-08 20:32:35| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嗯?我5明。。。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日睇左篇文章
《我快樂,所以我存在》

當中提到[悲傷的快感]的情緒
指出悲劇的力量是要讓人懂得享受痛苦的經驗
並且從中提煉和淨化自我







即係人傷心得要死
其實是不自覺地設定了一個舞臺情境
讓自己沉迷在傷感的氛圍
透過當中的痛苦肯定自己






照距甘講~
我係米享受緊悲傷的快感呢?
而且我仲FEEL到自己有D自甘墮落
係有限性既墮落!




但係我從中又肯定到自己D乜吖?
五通係肯定到自己肯定五到自己D乜?
哈~




*******


無謂空想愛伴如何看 常期望太多不會天光



難過~你亦要闖過
努力去上一課 
來進修愛的專科~



難過~你亦要跨過
回頭一踏上之過
怕孤單你沒錯 無奈人需終要一個!


記著流淚流汗快樂有望··










尋晚終于記得睇凹凸容醫~
越離越好睇
D劇情次次都有驚喜
真係估距五到吖~


居然個情人為左一個死左既有婦之夫
用距既骨灰消毒后整儸個水袋度~
之後用個水袋隆胸?
距話~只有甘樣先可以兩人永遠不分離~



真的愛到如此刻骨銘心~
這世界上真的有甘癡心既人?


難以置信~



之後不斷出現奇俊所有既EX GIRL FDS既畫面
當中有個係盲既~
最深印象!



因爲距第一次出現係我同POLO去CAMP一齊睇~
勾起左自己好多回憶~


我是否不斷用回憶製造這自欺的笑話?
我甘願等~ 三番四次甘差反只腳落去
不斷糾纏~
我不情願就甘一刀兩斷
要斷就以後都不想往來好了~



我厭倦了
我還可以忍耐多久


我認真地努力~
但卻得不到要領~



你話我知你出糧~
不需要我與你分享這份喜悅了~



開心既係我話返大陸
你有3條關心我既MSGS
心痛既係你有3條話累要訓既MSGS
加埋頭先一句就快無電~


又睇戯?想買模型~
心情好好甘喔~
今晚加埋五夠10條MSGS
足已令我。。。。






淚水再次失控地蔓延~
與灑在我身上的水滴混合


我的雙眼變渾濁了~



是的~只因爲找個藉口給自己
不離開~

 
所以我才會有空歡喜~


你既關心賜給我天堂
你既冷漠帶領我入地獄~


忽冷忽熱
令我無所適從~


原來到頭來~
冷的還是冷的
熱的亦是冷的~



冷如冰霜~



仍不想見我 就躲于被窩裏!








聼到我地同我同名既ZOIE
居然同阿峰由戀人變爲陌路人了~



原來ZOIE中意坐中七既翻版JAY
但係距偏偏同人講同阿峰講距中意左第個係因爲想距死心~


事實上~距真係貪新厭舊~
男的誓神劈願話會等~


即管睇下在我眼前的男人係米真係甘堅~
睇距係人前若無其事~
人后呢? 就不得而知!



唉~

簡直系真人SHOW 
十足電視劇甘~



一廂情願
單相思~







台長: ~`Z ♡e*
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 心情日記 |
此分類下一篇:屎PET 吉蒂豪史~
此分類上一篇:厭倦。了

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文