24h購物| | PChome| 登入
2005-02-06 01:20:55| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一月三十一*eXamination aGain?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

----eXamination aGain?nonono,that can not even say is an exam paper!----

Interview前一日先黎同我病?﹗什麼地獄﹗早知唔食叉雞飯‥‥好彩今日已經冇咩大問題姐‥不過‥其實都已經冇分別‥‥今日要去in第一間公司,由於尋日基本上都只係重複食藥同訓覺呢兩個動作(當然中途要加插番睇獎門人呢個咁重要既節目),所以今日好準時咁起左身,去到車站等263,經過架961車走左d人之後,咦,原來阿sin響前面,263呢程車有個伴lu。去左搵阿晴同louis食lunch先,因為上就佢地兩個in先,晏就先到我同阿龍,但係,佢地話要test‥‥=_=‥乜唔係interview咩‥‥(最好笑係佢地兩個上到去果陣,同坐響接待處個大嬸講佢地黎interview,得到既答覆竟然係‥‥”吓?”),上到去間公司,個大嬸今次冇再答吓,好醒咁帶我地入左間‥‥我諗應該叫做雜物房掛。”一個坐呢邊,一個坐果邊,填左份表先啦”,填好之後等左一陣,見到阿sir話好串嘴既秘書小姐daisy,呀,對唔住,都唔可以叫小姐架喇,叫大姐都仲ok既。”咦,乜有兩個架你地?我以為晏就得一個添,等我轉頭入去拎多份出黎啦,你地其中一個做住先啦。就你啦。嗱,你盡量做啦,識做幾多就做幾多啦,冇限時架。”但係份卷第一版就老年咁大個字寫住限時兩小時‥‥份卷好似由好多份唔同既釘埋一齊咁,咩都有,做得最完整果part就係寫reply letter,其餘既‥‥我都想寫架‥都唔識‥有d又未學過‥你想我寫咩姐‥學都未學過喎大佬‥你就要我寫呢部機既呢12345678910111213141516part叫咩名同有咩function‥gear果part都學過下既,但係衰左d題目係中文‥‥我鬼知係咩咩‥如果唔係等埋阿龍既話,半個鐘已經走人,坐左差唔多兩個鐘,個大嬸走入黎問”你做完喇?”我唯有答係啦,出去擠低份卷果時個大嬸竟然同我講”嘩,乜你咁快做完既,頭先填form果陣又咁快,而家又咁快,仲響度騷擾人同撩人傾偈”=_=‥你估我想咁快架咩‥‥交番曬d卷俾佢‥再等‥‥等到個秘書大姐出現,講左如果請你地既都係新年後既事+番工時間之後,就係一句”你地走得喇”‥‥‥呢個interview都真係‥‥

台長: Captian Jack Sparrow
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文