24h購物| | PChome| 登入
2004-12-05 16:55:38| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日真係過得好好好開心ar~~^^~因為我今日學左好多野 ,又有人送書比我 ,最開心既野,我都唔可以同我最愛既人分享..小月妹講得冇錯ar~有時男仔知咁多野唔好架..費時誤會la~~之前,我同佢講左好多,但係樣樣野佢都有d懷疑咁la~~佢次次都係問我:你同人咩過未ar ?? OD話 :一個男仔想咩既時候先會問WOR~不過,點解有女仔摟住佢,佢都冇表示wor~唔反抗!? 我唔想自己懷疑咁多 ,只好扮冇野la..嬲又唔輪到我嬲既~~~ = = 我真係好愛佢 ,咁點解d人話佢可能對我唔係真心,攞我黎玩,有d野唔係整係得個講野架~~我好愛佢,我真係有做wor~~而佢... 我唔可以懷疑佢對我既愛 ,人地話我 ,就當我自己呃自己la~~ 傻架我~~

o岩o岩中意一個人既時候:只會好想見到佢 ,見到佢戈陣個心會狂跳~~同佢講,明明開大冷氣都會成頭大汗~同佢去街 ,講完halo~就已經冇話題lu~

愛一個人係會 :將所有最好既野都會比晒佢架~~睇到一本好好睇既小說 ,會特登買多本,等佢悶戈陣拎黎睇~~食過一件好好味既蛋糕,你會記住戈d味道 ,就算點辛苦都好,都想學整比佢食~~睇一齣好好睇既戲,明明睇到一半都一定要走 ,因為想同佢睇埋全齣戲~~佢見到佢中意既野既時候,你一定會幫佢搵到天腳底都會搵,而且唔會計金錢 ,咁因為你想見到佢開心~~當你唔見佢3日既時候,你會不由自主咁喊左出黎 ,因為我卦住佢~~一齊既時候的確好甜蜜,你會好驚 ,因為你好怕有一日佢會同你講分手~~ 分左手既時候,你一定會好hurt ,而且呢段時間一定唔短..每當想到佢,你既眼淚會流落黎..

重情既我可能永遠唔會再相信愛情 ,可能唔再拍拖~~(e+梗係唔係la)

我地既感情係唔會有開花結果 ,但係我仍然心愛著佢~~呢個結局係事實,但係我所受既痛比佢受既痛係更多~~~~

台長: Mayu
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文