24h購物| | PChome| 登入
2005-10-13 13:29:12| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

㊣BBQ(10月11日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日重陽節,所以放假。我地唔係去拜山,而係去左蝴蝶灣到燒野食,首先出左去太子先,再坐車返去屯門,今次都有幾多人,有我,Max, hot kiss,yan,賴屎筠,萬寧,小光同佢個班d fd(有靚仔靚女),同埋hot kiss兩個fd 七偉同埋型棍,燒下野食,玩下,佢地班男仔玩到好開心,之後我地就飲左少少酒,佢地又玩冰,拋黎拋去,好采我冇受害姐~~其實我自己本身有d唔開心嫁。

之後super打黎,話『MISS CHIU結婚啦!!!』嘩......22號就行禮啦,我地要拉大隊觀禮先。

我地冇得玩通頂,因為聽日大家返學返8點半,玩到12點到就散,冇人住粉嶺上水,冇人同我返去,所以最後決定左同Max去hot kiss到訓,嘩...d死人狗同埋行返屋企條黑暗路,搞到我好鬼死驚,同沙頭角有d相似。返到去,大家輪流沖涼,成2點幾3點先訓,好慘呀,我要訓地,佢地兩條友迫到嘔咁訓脇,我有張墊褥訓地,隻腳放係地下,好似有野咬咁既,hot kiss話心理作用wo。訓左冇幾耐,大家6點鐘又要係身返學lu......超累.......返學仲要返足7粒鐘tim。

台長: 蘭西
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文