24h購物| | PChome| 登入
2006-10-28 02:24:37| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

流鼻血

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇試過舒舒服服咁訓豬喇 ... .
點解成日都訓唔著??
好似心緒不靈咁,
以前都唔會咁嘅,
唔通人長大了真的比較容易失眠?
我而家都咁,
以後點算呀??? =.=""

5時多,
聽倒雀仔叫之後先勉強訓著,
潛意識感覺仲係好清醒,
唔知想點 .. ....

11點幾爬起身刷牙洗面,
點知刷刷下牙,
突然間流鼻血,
流到成個洗手盆都係,
好恐怖 ... ....
真係唔知咩事,
停左幾日,
今日又流返 ===

流左差唔多半個鐘,
廁所出妮,
淨d企唔穩跪喺地下,
可能今個月真係失左太多血了 ...
暈低死左喺屋企都唔知咩事 .. ....

全身都冇力,
返房訓左陣。

遠遠又話12點打比我,
同我出街 .. ...
點知肯定又係訓死左啦 ~~~
雖然唔開心,
但都無謂動氣啦,
我咁嘅身體狀況好易死 ... ..

連今個week的邪留丸都覺得唔靚,
唔想要了。。

夜晚阿lo打妮,
問今晚我join唔join gathering,
雖然好想打邊爐,
不過我諗我這陣子真係唔打得住,
打埋我真係驚會流血不止 .. . ....

自從上次阿lo同我講左嗰d野之後,
我都刻意唔聽佢電話,
唔係咁想見倒佢 ...
我都係希望佢當返我做細妹啦 ~~~
無論時間會唔會返轉頭,
我都淨係會揀遠遠一個架喇 ~~
唔好因為你同女朋友分左手就亂諗野啦,
如果唔係真係朋友都冇得做 .... ..


今日有個癲佬打我手提,
好火呀呀呀!!!!!


電腦呀電腦,
你幾時會好返呢?

台長: 盈軒 ~
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文