24h購物| | PChome| 登入
2004-09-09 17:27:36| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

疲憊不堪. ...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兩日冇寫diary lu~*..大家有冇好掛住我呢..!?嘿~**
冇a...一升左上黎...壓力就好大...~
好似科科都讀唔黎咁..~*
每日番學..都好眼訓..好倦..*講明先..我係12點就訓架喇...都唔知點解會咁..~*
每日番到屋企..就訓半個鐘..~*
之後就起身..  .. ..真係溫書啵..~*嘩..~*我都覺得自己犀利..~
夜晚當然會睇電視+玩我既stepper啦....~*睇到十點七先去沖涼..*沖完涼..就睇下報紙a..*溫多陣就訓教喇...邊有時間走去上網呢..~*

哈哈哈..thz 顏福偉既留言..*  真係睇到笑左出黎囉..~*
唔知點解...好鬼中意佢個名..~*勁型. .顏.福.偉.*哈哈哈哈哈~

好衰架...~新達開左間大班...搞到我忍唔住手去買左冰皮..~*
一個係芒果..一個係芝麻..~*唔知好冇食架呢..~heee~
仲有a...今日同阿lui去左食...大家樂..*鴛鴦雙焗.*好好味ya~

班上面既人...開始話要去練跑..*不過...點解要去沙田呢..!?奇怪..~哈哈哈...~十一月尾先sportsday*遲d都okay啦.~*

係喇..~我地仲調左位悿啵..~當然同番顏福偉坐啦..~不過係超凍既位囉...~今日又凍到發紫喇...~*

寫住咁多啦下,,~

台長: 野味
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文