24h購物| | PChome| 登入
2004-08-18 01:22:04| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/8*柳浩..生日快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講番琴日既野先..16/8~
今日都冇咩野做過..~
lunch去左搵柳浩食飯..等佢唔使做自閉仔一個人食飯..~
跟住就搵左阿lui出去TST喇..~
哈哈哈...希望妳大把job 做..搵多d錢啦..~
跟住就同bebe hea喇..~
收到bebe封信...又喊又笑..~衰到死~
【嚇到跳上架車到..】...嘿嘿嘿...


17/8* 恭喜.哂...柳浩..生日快樂~18歲咯~
今日又係好討厭既禮拜二..~
9點終於完哂d tutorial classes...
一行六人...去左禾輋打邊邊...~
哈哈....個個都好似飲到大左咁..~
尤其係我地個壽星仔啦...塊面紅卜卜咁..~勁可愛啦..~
肥成先好笑...食醉雞都醉左lu~
傾計a咁...好開心..~**
不過可惜...bebe唔o係度..所以我冇得食糖水..要乖乖地十二點半就番到屋企喇..嗚...~你地就好啦..*好恨a..*
多謝壽星仔送張生日card畀我呢個過氣既壽星女..~好..我地絕對可以fdship forever既.~*
哈哈哈..好好笑..咁我地年年慶祝咪都會好近囉..~...
今日仲好開心咁收到..趙武張card悿啵...thz ar~**

不過..mei今日又好唔開心....~
我honey走左去泰過play a...唉...勁唔慣...冇左個守護天使o係隔黎..~冇得咩事都倚靠佢...原來係咁辛苦架..~
唔開心...又唔知話畀邊個知好..
倦..又冇人tum我...成日都孤伶伶...好慘..~*
又冇人講野tum我笑...
想夜番...又冇人送我番屋企..~
d書好重...又冇人幫我拎..~
最緊要係..~我搵唔到個膊頭畀我挨.....
好掛住佢d甜言蜜語..佢個衰衰樣..佢對我既關懷...
點算a...禮拜六先番a.....
邊個可以日日陪我a....呢幾日都好空虛ar~.........唉..~
好掛住bebebebebebebebebebebe.....早知就叫你唔好去啦....好牽腸掛肚a.....又整到我喊喎....衰到死..~好想攬住bebe喊....~嗚..................................

台長: 野味
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文