24h購物| | PChome| 登入
2004-04-15 11:53:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

A Level 有感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台










A Level
俾心機讀過既人大部份都怕怕,包括我在內
A Level
絕對係一個人生關口,過關後必感到脫胎換骨
考AL果種毅力,我諗我呢世人都好難搵得返
如果呢種毅力仍然喺我身邊既話….好多野我諗我可以做得好d

我有好多朋友都考緊AL,佢地讀到咬牙切齒,苦過'D D'
望住佢地,我都有心無力
考AL真係好辛苦…每日擔驚受怕,驚死考得唔好,但係溫書又好似冇進展咁
點解驚考得差呢?因為入唔倒U就浪費左兩年光陰嘛
咁入U又為乜呢?咪係就係要搵份好工囉
咁讀書為乜呀?可能都係為左搵份好工…..
我恭喜果d可以喺讀書之中搵倒興趣既人

無論你喺AL成功左又好,失敗左又好
你一定會考試既過程中得倒一d野
成功左既,恭喜你,因為你既努力得到回報
衰左既,我更加恭喜你,因為失敗會為你帶黎明日既成功
我敬佩果d可以唔使點溫都考得好AL既人
我更加敬佩 Repeat AL 既人
希望身邊考AL既朋友都成績理想啦…

台長: 江嚴
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文