24h購物| | PChome| 登入
2004-04-24 02:57:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

男女關係

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

男女之間既戲複雜難清,
局外人當然無權過問,
但局中人都未必清醒.

係我眼中既佢,
睇得出佢既真情,
但...事實既真相郤無人知...
我感慨自己對佢既無助,
而及自己位置上既矛盾.
純粹有感而發,
此終我都係局外的一個人... ...

睇黎我都係唔好多管閒事的好,
既然佢地樂在其中,
我會祝福佢地二人和合相處.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

我渴望看見流星,
夢想著流星載我到樂土.
在樂土上我遇見你,
我倆不再知道到日與夜,
只知道到你與我.
是謊話定是諾言?
有空間上的期限嗎?
我以淚灌溉著心中的花,
等待花兒盛放的一殺.

是的!
原來你是無花果... ...

我愛上生命力強的雜草.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

台長: 小天子
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文