24h購物| | PChome| 登入
2005-08-31 20:57:35| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

欣宜鍚吳卓羲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話咁快
就到左8月的最後一日
記得每年的這一個晚上
我也會睡不著
白白痴痴地想
有什麼新同學新班主任新事物
連上年都是這樣

真係覺得欣宜好慘
錫下吳卓羲塊面
廣管局都接投訴...

喂喂~
大家有冇搭地鐵呢?
近來地鐵有好多hocc既廣告喎
1)荃灣站:由A出口入閘,然後即刻轉左彎落電梯,你就會發現有個陽光笑容既hocc對住你笑,並且show佢既修長手指
2)尖沙咀站:由文化中心個出口入閘,一直走到中心,你就會見到一個懶寸既hocc對你講:男或女,喜歡誰?不用多作解釋。不管你喜不喜歡我,我都很喜愛我自己。
以上廣告更分怖在銅鑼灣站,旺角站以及炮台山站等等,大家要多d留意啦~~

哈哈~
我係唔係好無聊呢?
無辦法啦~我既生活就係留意這些無聊的小節
如果你還是覺得我無聊白痴的話
我會對你說:
不管你喜不喜歡我,我都很喜愛我自己。
係唔係好有型呢?哈~ =_="

p.s.
張相係唔係有d恐怖呢?
我覺得唔係好型
劉愷威那一張型過佢

台長: 周大瑩
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文