24h購物| | PChome| 登入
2003-04-21 00:17:29| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我諗同我熟d既人都知道
我係一個好易喊既人
好易將感情流露哂出離既人
應該有好多人都見過我喊
無論係舊同學
抑或係新同學......


o個日原本我冇諗過要講呢件事比你聽
或者應該係話我從來都冇打算講呢件事比任何人知, 除左佢...
但係, 可能當時既環境比左壓力我
再加上你問我
所以忍唔住爆左大鑊...
仲搞到一路講一路喊
咁既情況都好似係第一次
第一次咁激
點講呢
可以係好平靜咁講出離但係又不斷流眼淚都真係第一次...
講真, 有d覺得自己好掂...


不過, 更意想不到既係
當我望番轉頭去你度o個陣
你竟然係同我一樣
流緊眼淚...
而原本已經冇再喊既我
又喊起上離...
唉, 早知係咁
我寧願唔講比你聽
寧願你乜都唔知
淨係傻傻更更咁同我一齊玩
唔駛諗咁多, 避忌咁多


之但係, 有早知, 冇乞衣
所以都係唔好再諗咁多
開開心心咁過日子把啦...^^

台長: yeah
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文