24h購物| | PChome| 登入
2006-02-04 01:47:54| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

春節假期 の 第九天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


媽媽初九先開工, e+ 我每朝都有溫暖牌早餐, 真係想瘦都難 :p

下午同家姐睇草蜢演唱會DVD, 跟住落街食下午茶, 唔知係唔係食得多, 食到胃痛 = ="

夜晚去左睇李克勤演唱會, 我無意中察覺到原來李克勤既Fans多數都好大件頭 + 重量級, 坐我前後左右既觀眾都係大笨象身形 = ="

我唔明點解坐我左邊個果人係唔係都吹口哨, 我岩岩下晝先做完耳燭, 收音收得好勁, 攪到隻左耳好辛苦 = ="

好開心可以欣賞到李克勤演唱會, 真係好正 ^^b

返到屋企, 無聊諗起一樣野, 跟住send左個sms, 其實只不過真係無聊諗起先會咁講, 估唔到收到既reply語氣好似好重...定係又係我自己配錯左個語氣黎睇個message呢 "f(-______-")

究竟個「喎」字係高音丫...定係低音呢? 重音定係輕音呢?

無論係高音, 低音, 重音或輕音, 成句睇起黎都係怪怪的。

皆因欠缺左一個表情...

如果係: :p ^^" = ="  << 咁我都放心d
如果係: ."/.      << 代表我講錯野

我真係好想知......請你還我一個表情!

台長: Yan
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文